Przejdź do głównej zawartości

Black!

  Black is the new Black

"Styl - to no­we widze­nie rzeczywistości."

---


---

W dzisiejszym poscie zapraszam was do obejrzenia nowej sesji, z mysle ciekawym lookiem ^^
Look mimo, że w dosyć ciemnych kolorach, myślę, że świetnie wpasuję się w zimniejsze dni tego latam, gdyż ono nas za bardzo nie rozieszcza :(

---



---
Jak sie wam podoba? Chcecie wiecej? 
Zapraszam do komentowania i obserwowania ^^
*Jest to ostatni post przed moim wyjazdem na obóz, następny już za dwa tygodnie!*
---


---























Koszulka-New Look 
Spodnie- Sinsay
Buty- Converse
Okulary- House

Komentarze

  1. Super sesja i śliczne zdjęcia! Uwielbiam kolor czarny!


    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja :) ja lubię ciemne kolory, tak też ubieram się najczęściej. Masz rację, lato nas nie rozpieszcza mam nadzieję że skorzystamy jeszcze ze słońca :(
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i trzymam za to kciuki ^^

      Usuń
  3. Wiem, że chodziło o całą stylizację, ale jestem zauroczona butami i totalnie zakochana w Twoich włosach! Wygladasz niesamowicie!
    Pozdrawiam
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo! Buty niestety tylko fo kupienia w USA :( w Polsce ich jeszcze nie widziałam

      Usuń
  4. Zdjecia w świetnym klimacie :)
    Co powiesz na wzajemną obserwacje? Jeśli tak zacznij u mnie i daj znać w kom :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosta, fajna stylizacja. Ja tez osobiscie ostatnio polubilam kolor czarny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zdjęcia, ale w podobnych ciuchach chodzę bardziej do pracy niż na co dzień :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    https://marianna-i-kot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Ja bardzo lubiie chodzic na codzien :*

      Usuń
  7. Świetna sesja! Ciekawa stylizacja i faktycznie pasuje do tej pogody :)
    Miłego wyjazdu!
    http://vivi-vivii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. great :)
    NEW BLOG! PLEASE FOLLOW ME: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, lato w tym roku nas nie rozpieszcza.
    Świetna bluzeczka :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna stylizacja w sam raz na te zimniejsze dni ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja. Czarny to mój ulubiony kolor. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja tak jak mówiłaś na zimniejsze lato :) Jest taka prosta i to dodaje jej uroku ;)
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna :) Lubię kolor czarny :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądasz !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ciemne kolory. Świetnie wyglądasz.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jedna Piosenka.

Jedna piosenka,  setki uczuć. 
Znacie to prawda?  Jedna piosenka,  najlepiej opowiadają o niespełnionej miłości czy po prostu zwykła piosenka która ma nam przynieśc radośc,  to właśnie one dają nam mnóstwo uczuć,  wystarczy wsłuchać się w słowa,  ponieść się w rytm muzyki! Osobiście nieraz przez zwykłą piosenkę uroniłam łzę,  szczerze się zaśmiałam,  czy przeżywałam sytuacje "opisaną " w piosence.  Muzyka podobno łagodzi obyczaje,  ile ludzi poznaliśmy dzięki muzyce?  Towarzyszy nam ona prawie w każdym aspekcie życia,  słyszymy ja ciągle,  nawet gdy tego nie zauważamy.  ----

---- Podobno każdy nastrój można odzwierciedlić kilkoma znanymi piosenkami,  w tej chwili mój nastrój może przedstawić piosenka "I See Fire" Ed'a Sheerana,  piosenka bardzo melancholijna i spokojna,  nigdy mi się ona nie znudzi.  A wasz nastrój jaka piosenka teraz określi?    Macie może piosenkę, przy której zawsze wypuścicie łzę?  Ja tak,  jest to (pewnie was nie zaskoczy)  piosenka "…

Snow Time

Ferie!---

--- Kilka dni temu zaczęłam ferie zimowe! Nastał czas odpoczynku i zabawy! Pogodę mamy na szczęście bardzo śniegową! Jedyny minus jest taki, że jest bardzo zimno. Jednak nie powinno nam to przeszkadza w codziennych zabawach igrach na śniegu! Przecież to nie ważne ile mamy lat! Ważne by dobrze spędzi te dwa tygodnie laby ^^ Ferie to bardzo fajna odskocznia od szkoły, nie musimy się nią (prawię" martwic, jesteśmy tylko my i czas który możemy dowolnie wykorzystac!--- ---Co u mnie? Dobra zabawa, lecz drugi tydzień poświecę na naukę, ponieważ szkoła nie dałą o sobie zapomniec i mam już kilka zapowiedzianych sprawdzianów po feriach  :(--- ---Poświęcę ten post także na to by pochwali się moim uczestnictwem w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy! Uczestnictwo w takim wydarzeniu było naprawdę cudownym doświadczeniem, wiem, że pieniądze które zebrałam w ciągu tego dnia pomogą komuś w potrzebie, sprawią radośc! --- --- A czy i wy w tym roku byliście wolontariuszami WOŚP? Jak spędzac…

Odrzuceni.

Odrzuceni."Od­rzu­cenie bo­li tym mocniej,
im większe nadzieje były na coś więcej..."
 W dzisiejszym poście trochę o odrzuceniu.Stanie który, moim zdaniem, boli najbardziej. Co to jest odrzucenie? Stan w którym czujemy się sami, odtrąceni, niekochanie, niepotrzebni.Każdy z nas zareagował by na pewno inaczej. Jedni odizolowują się, drudzy próbują wybic się na nieszczęściu innych. Próbują atakowac innych by samemu nie stac się np. obiektem żartów, kpin.Kto na tym zwykle najgorzej wychodzi? Oni sami, ci którzy tak bardzo bali się odrzuceniaOdrzucenie, nie wywodzi się tylko od róweiśników, równie dobrze może się wywieś od poczucia odrzucenia przez własną rodzinę.Rodzi się nowe dziecko, to na nim skupia się cała uwaga rodziny, my pozostajemy zazdrośni gdzieś tam w cieniu. Inna sytuacja, rodzice przepracowani, nigdy ich nie ma, mamy wrażenie, że tak jest dobrze, ale czy na pewno? Nikt się nami nie interesuję, jestęśmy gdzieś tam, na drugim planie.Czy da się z tym walczy? Jasne,że ta…